Här kommer några praktiska tips för vad du behöver ta med dig för att få ut det mesta av din vistelse hos oss. Köken i alla villor är utrustade med det mesta man behöver för att laga mat och har minst lika många bestick, glas och tallrikar som det finns antal bäddar i villan.
Tips att ta med till villan du hyrt:
Skulle du glömma något har vi en liten butik i hotellet. Fem minuters bilväg från Marholmen finns också matvarubutiken Tempo Vreta Handel.
BEHÖVER JAG TA MED SÄNGKLÄDER OCH HANDDUKAR?
När du bokar en villa ingår sängkläder och handdukar.
INGÅR STÄDNING I PRISET?
När du hyr en villa ingår slutstädning i priset.
INGÅR FRUKOST ELLER ANDRA MÅLTIDER I PRISET?
Normalt sett ingår inte frukost om du hyrt i en villa, om du inte bokat ett paket där frukost ingår eller om du bor i samband med en konferens eller företagsevenemang. Vad som är inkluderat i priset framgår alltid av din bokningsbekräftelse.
FINNS DET WIFI I VILLAN?
Jajamen, det finns fritt wifi i alla villor.
FÅR MAN TA MED SIG EGEN MAT OCH DRYCK TILL VILLAN?
Ja, du får ta med dig egen mat och dryck om du hyrt en villa. Naturligtvis kan du också välja att köpa till frukost och andra måltider i vår restaurang, utnyttja vår Middagskasse & take-awayservice, eller besöka vår bar.
FÅR JAG TA MED MIG HUNDEN TILL VILLAN?
Tyvärr får inte hundar vistas i någon av våra villor. Däremot finns flera Skärgårdshus och hotellrum där vi välkomnar hundar.
VAD FINNS DET FÖR KÖKSUTRUSTNING I MIN VILLA?
Villkor och skyldigheter för dig som är gäst på Marholmen
– Du måste vara minst 18 år fyllda för att boka/ingå i avtal med Marholmen.
– Som gäst på Marholmen förbinder du dig att visa hänsyn till våra övriga gäster och medarbetare genom att följa de ordningsregler, anvisningar och bestämmelser som gäller på ön.
– Du ansvarar själv för eventuella kostnader för skador som uppstår på fastigheten eller dess inventarier, utryckningar för falska brandlarm etc. genom att du eller någon annan i ditt sällskap varit vårdslös.
– Om klagomål angående störande uppträdande inkommer till Marholmen har vi rätt att omedelbart avhysa gästen från boendet/området om rättelse inte sker omedelbart efter tillsägelse. I det fallet sker ingen återbetalning för resterande vistelsetid.
– Om du inte är nöjd med vår leverans ska du i första hand kontakta receptionen så att eventuella problem kan lösas under din vistelse.
Svar på de vanligaste frågornaHär försöker vi ge svar på allt du kanske funderar på eller behöver veta när du besöker oss – från vägbeskrivning till vilken utrustning som finns i stugan.
Frågor & SvarVad vill du göra under din tid hos oss? Spa, bad & bastu, leka, paddla, spela eller tävla? Du väljer.
Se våra aktiviteterBoka till lite egentid i form av spaentré till Mareld Spa med ljusterapi under din tid här hos oss.
Läs mer eller boka här